Τα αποτελέσματα της έρευνας θα παρουσιαστούν αύριο στο Shopper ID Conference

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, τα προϊόντα που προτιμούν να αγοράζουν οι Έλληνες μέσω ηλεκτρονικών σουπερμάρκετ είναι κυρίως προϊόντα προσωπικής υγιεινής, απορρυπαντικά, καθαριστικά, αναψυκτικά, καφέδες, βρεφικά, είδη κατοικιδίων, σπιτιού και δευτερευόντως συσκευασμένα τρόφιμα. Ένας στους πέντε Έλληνες e-shoppers αγοράζει και τρόφιμα-groceries μέσω διαδικτύου. Σε κάθε περίπτωση, το ποσοστό των πωλήσεων μέσω διαδικτύου για τα είδη σουπερμάρκετ παραμένει στην Ελλάδα χαμηλότερο του 0,5%. Το 54% δηλώνει ότι τον επόμενο χρόνο θα αυξήσει τις αγορές μέσω internet και το 21% ότι θα τις αυξήσει πάνω από 15%.

Οι βασικές απαιτήσεις που έχουν οι online αγοραστές από τα ηλεκτρονικά σουπερμάρκετ περιλαμβάνουν ζητήματα όπως μειωμένες τιμές, παράδοση γρήγορα και σε συγκεκριμένη χρονική στιγμή, εγγύηση ποιότητας, δυνατότητα σύγκρισης τιμών και πολλαπλών τρόπων πληρωμής, ευχρηστία, πληροφόρηση, κ.α. Στο πλαίσιο της μελέτης εξετάστηκε και ο ρόλος των social media. Τα επώνυμα προϊόντα έχουν μεγαλύτερη σύνδεση-engagement σε σχέση με τις αλυσίδες σουπερμάρκετ, με το 74% του δείγματος να ακολουθεί μία μάρκα στα social media.

Από την άλλη, το 55% θεωρεί πιο πιθανό να αγοράσει από μία αλυσίδα που ακολουθεί στα social media, έναντι του 28% που θεωρεί πιο πιθανό να αγοράσει ένα brand που ακολουθεί στα social media. Τα αποτελέσματα δείχνουν πως θα πρέπει να υπάρξουν συνδυασμένες ενέργειες βιομηχανίας και λιανεμπορίου για να επιτευχθεί το βέλτιστο αποτέλεσμα πωλήσεων. Τα αποτελέσματα θα παρουσιαστούν στο Shopper ID Conference που πραγματοποιείται αύριο, Τετάρτη 22 Οκτωβρίου, στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza, από την Boussias Conferences.