Σημαντική αύξηση της χρήσης του ηλεκτρονικού εμπορίου λόγω κορωνοϊού δείχνουν τα πορίσματα της έρευνας που πραγματοποίησαν το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, για την περίοδο Μάρτιος-Μάιος 2020.

Πάνω από 1.000% η αύξηση παραγγελιών από ηλεκτρονικά s/m.

Σημαντική αύξηση της χρήσης του ηλεκτρονικού εμπορίου λόγω κορωνοϊού δείχνουν τα πορίσματα της έρευνας που πραγματοποίησαν το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, για την περίοδο Μάρτιος-Μάιος 2020. Συγκριμένα, σε σχέση με πέρυσι έχει υπερ-διπλασιαστεί η συστηματική τάση αγορών από ηλεκτρονικά καταστήματα: από το 21% των χρηστών που είχε κάνει τουλάχιστον μία διαδικτυακή αγορά το τελευταίο δεκαήμερο του 2019, σε 51% τον Μάιο 2020.

Η ηλεκτρονική υπηρεσία παράδοσης έτοιμου φαγητού ενισχύεται από 13% στο 33%, με σημαντική αύξηση να καταγράφεται μετά την παύση του lockdown. Όσον αφορά τις παραγγελίες από ηλεκτρονικό σουπερμάρκετ, η αύξηση ξεπερνά το 1.000%: 12% των χρηστών διαδικτύου έχει παραγγείλει online συστηματικά τον Μάιο έναντι του 1% το 2019. Στο ερώτημα για το τι θα έκαναν οι καταναλωτές εφόσον εξαφανιζόταν η κρίση του κορωνοϊού, το 50% θα σταματήσει αμέσως ή σχεδόν αμέσως (έως 1 μήνα) τις αγορές εξ αποστάσεως, το 8% λίγο αργότερα, αλλά το 43% θα διατηρήσει τη συνήθεια τουλάχιστον ως το τέλος του χρόνου.