Η ανακοίνωση έγινε στο Publishing Conference ‘12

Όπως ανακοίνωσε ο Θωμάς Σιωζόπουλος, Μέλος της Διοικούσας Επιτροπής, η εν λόγω Ένωση εκπροσωπεί εταιρείες παραγωγής ψηφιακού περιεχομένου που «είναι πρωτογενές, είναι ποιοτικό και είναι και επώνυμο». Στόχος της είναι «να ανοίξει την ελληνική αγορά του Διαδικτύου». Κάτι που θα επιτευχθεί μέσω ενός συνόλου δράσεων που θα συμβάλουν, μεταξύ άλλων, στην ανάπτυξη προτύπων λειτουργίας και στη δημιουργία ενός περιβάλλοντος εμπιστοσύνης και μέτρησης της απόδοσης για τις διαφημιστικές εταιρείες και τους διαφημιζόμενους.

Ως ιδρυτικά μέλη της Ένωσης συμμετέχουν μεταξύ άλλων οι 24Media, Αθηνόραμα, ΔΟΛ, Ναυτεμπορική, Antenna TV, Capital.gr, Mega και Star Channel. Στο Publishing Conference ’12 έδωσαν το «παρών» ομιλητές από 7 καταξιωμένους διεθνείς εκδοτικούς οργανισμούς, οι οποίοι καθήλωσαν το κοινό με τα case studies που παρουσίασαν και με τη γενικότερη επιχειρηματική φιλοσοφία τους σχετικά με την επόμενη μέρα του Τύπου.

Με παρουσιάσεις συμμετείχαν επίσης οι εταιρείες ATC και Focus Bari -με τις Εύη Βάρσου και Βαλέρια Τσάμη αντίστοιχα- ενώ η ελληνική αγορά εκπροσωπήθηκε και στο πάνελ με θέμα συζήτησης το «Ευκαιρίες και προκλήσεις για τους εκδότες στις ψηφιακές αγορές». Τέλος, πέρα από τον Θ. Σιωζόπουλο, χαιρετισμούς απηύθυναν η Καίτη Πετροπούλου, Σύμβουλος Διοίκησης του ΣΔΕ και ο James Nass, Μέλος Δ.Σ. της ΕΔΕΕ.
Ως Χορηγός Τεχνολογίας συμμετείχε στο εφετινό συνέδριο η ATC και ως Υποστηρικτές οι Apeiron Photos, Focus-Bari και Pressious Arvanitidis.