Διαφημιστικές καμπάνιες για μελλοντικούς σπουδαστές και για μαθητές σχεδιάζουν και υλοποιούν εκπαιδευτικοί οργανισμοί, φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης και ξένων γλωσσών, ενόψει της νέας σχολικής και ακαδημαϊκής χρονιάς. Οι οργανισμοί -είτε σε συνεργασία με διαφημιστικά agencies, είτε in-house- αναδεικνύουν, μέσω της επικοινωνίας τους, την ποιότητα σπουδών, αλλά και τα εφόδια τα οποία προσφέρουν στους σπουδαστές για το επαγγελματικό τους μέλλον.

Ιδιωτικά πανεπιστήμια
Το City College, University of York Europe Campus «τρέχει» 360ο τηλεοπτική καμπάνια σε 8 χώρες, η οποία φέρει την υπογραφή της Metagenesis Advertising, με στόχο να αναδείξει τα πλεονεκτήματα της συνεργασίας του, μετά από 30 χρόνια πορείας, με το βρετανικό πανεπιστήμιο, University of York. Το Deree – The American College of Greece δημιούργησε, σε συνεργασία με τη MullenLowe Athens, τηλεοπτική καμπάνια με κεντρικό μήνυμα #Futureproof. Η ταινία της, με συνεχή κίνηση της κάμερας προς τα εμπρός, έχει στόχο να συμβολίσει την πορεία του φοιτητή τόσο κατά τη διάρκεια σπουδών του στο Deree, όσο και μετά την αποφοίτηση. Επίσης, προβάλλονται τηλεοπτικά σποτ του Μητροπολιτικού Κολεγίου για σπουδές στους τομείς: πολιτισμός και επικοινωνία, σκηνοθεσία, δημοσιογραφία, μουσική τεχνολογία, δημιουργική γραφή καθώς και για μεταπτυχιακό στην υποκριτική. Το διαφημιστικό σποτ του New York College, το οποίο συμπλήρωσε 33 χρόνια λειτουργίας, δίνει έμφαση στην ποιότητα των σπουδών και στην εμπειρία του στην ίδρυση και λειτουργία ιδιωτικών πανεπιστημίων. Το City Unity College, στην τηλεοπτική του καμπάνια, επενδύει στα προγράμματα σπουδών και στις συνεργασίες του με πανεπιστήμια του εξωτερικού.

Ιδιωτικά ΙΕΚ
Νέα καμπάνια λάνσαρε, πριν από μερικές ημέρες, η Σχολή Σεναρίου ANT1, την οποία δημιούργησε και υλοποίησε εσωτερικά το τμήμα επικοινωνίας της Σχολής, με μήνυμα «Ο μαγικός κόσμος της μυθοπλασίας δεν θα υπήρχε χωρίς τους σεναριογράφους». Η καμπάνια απαρτίζεται από ένα TVC με σκηνές από διάφορα είδη μυθοπλασίας και 6 θεματικά digital video. Με κεντρικό μήνυμα «Εδώ, μαζί!» και αισθητική online περιεχομένου, το ΙΕΚ Δέλτα κυκλοφορεί την καμπάνια του 2021-2022 από τη Giraffes in the Kitchen. Η καμπάνια περιλαμβάνει μια σειρά videos για αποκλειστική χρήση στο Instagram, με στόχο να περιγράψει και να αναδείξει τα δυνατά στοιχεία του οργανισμού. Το ΙΕΚ Δέλτα 360, δημιούργησε καμπάνια, σε συνεργασία με την Orange Advertising, με μήνυμα «Ο ήρωας είσαι εσύ». Πρόκειται για μια motivational ταινία, η οποία προβάλλεται σε τηλεοπτικά κανάλια και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο εκπαιδευτικός οργανισμός ΑΚΤΟ, «τρέχει» τηλεοπτικό σποτ, σύμφωνα με το οποίο δίνει τη δυνατότητα στους σπουδαστές του να συνδυάσουν την τέχνη με την επιστήμη. Το τηλεοπτικό σποτ των ΙΕΚ Le Monde αναδεικνύει την ποιότητα των προγραμμάτων τους και τις ευκαιρίες επαγγελματικής αποκατάστασης στους κλάδους των τουριστικών σπουδών.

Φροντιστήρια
Την omnichannel 360° καμπάνια του εκπαιδευτικού ομίλου Γράψας επιμελήθηκε η Kevin+Marshall Athens, με κεντρικό μήνυμα «Εσύ θα μείνεις με τους μικρούς; Έλα στα Γράψα» και πρωταγωνιστή τον Γιάννη Τσιμιτσέλη. Τα φροντιστήρια ξένων γλωσσών Ευρωγνώση, «τρέχουν» τηλεοπτική καμπάνια, σύμφωνα με την οποία η εκμάθηση ξένων γλωσσών αναδεικνύεται σε σύμμαχο για την εκπλήρωση των στόχων των νέων. Καμπάνια «τρέχουν» και τα φροντιστήρια Διακρότημα, με 2 TVCs.

Διαφημιστικές καμπάνιες για μελλοντικούς σπουδαστές και για μαθητές σχεδιάζουν και υλοποιούν εκπαιδευτικοί οργανισμοί, φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης και ξένων γλωσσών, ενόψει της νέας σχολικής και ακαδημαϊκής χρονιάς. Οι οργανισμοί -είτε σε συνεργασία με διαφημιστικά agencies, είτε in-house- αναδεικνύουν, μέσω της επικοινωνίας τους, την ποιότητα σπουδών, αλλά και τα εφόδια τα οποία προσφέρουν στους σπουδαστές για το επαγγελματικό τους μέλλον.

Ιδιωτικά πανεπιστήμια
Το City College, University of York Europe Campus «τρέχει» 360ο τηλεοπτική καμπάνια σε 8 χώρες, η οποία φέρει την υπογραφή της Metagenesis Advertising, με στόχο να αναδείξει τα πλεονεκτήματα της συνεργασίας του, μετά από 30 χρόνια πορείας, με το βρετανικό πανεπιστήμιο, University of York. Το Deree – The American College of Greece δημιούργησε, σε συνεργασία με τη MullenLowe Athens, τηλεοπτική καμπάνια με κεντρικό μήνυμα #Futureproof. Η ταινία της, με συνεχή κίνηση της κάμερας προς τα εμπρός, έχει στόχο να συμβολίσει την πορεία του φοιτητή τόσο κατά τη διάρκεια σπουδών του στο Deree, όσο και μετά την αποφοίτηση. Επίσης, προβάλλονται τηλεοπτικά σποτ του Μητροπολιτικού Κολεγίου για σπουδές στους τομείς: πολιτισμός και επικοινωνία, σκηνοθεσία, δημοσιογραφία, μουσική τεχνολογία, δημιουργική γραφή καθώς και για μεταπτυχιακό στην υποκριτική. Το διαφημιστικό σποτ του New York College, το οποίο συμπλήρωσε 33 χρόνια λειτουργίας, δίνει έμφαση στην ποιότητα των σπουδών και στην εμπειρία του στην ίδρυση και λειτουργία ιδιωτικών πανεπιστημίων. Το City Unity College, στην τηλεοπτική του καμπάνια, επενδύει στα προγράμματα σπουδών και στις συνεργασίες του με πανεπιστήμια του εξωτερικού.

Ιδιωτικά ΙΕΚ
Νέα καμπάνια λάνσαρε, πριν από μερικές ημέρες, η Σχολή Σεναρίου ANT1, την οποία δημιούργησε και υλοποίησε εσωτερικά το τμήμα επικοινωνίας της Σχολής, με μήνυμα «Ο μαγικός κόσμος της μυθοπλασίας δεν θα υπήρχε χωρίς τους σεναριογράφους». Η καμπάνια απαρτίζεται από ένα TVC με σκηνές από διάφορα είδη μυθοπλασίας και 6 θεματικά digital video. Με κεντρικό μήνυμα «Εδώ, μαζί!» και αισθητική online περιεχομένου, το ΙΕΚ Δέλτα κυκλοφορεί την καμπάνια του 2021-2022 από τη Giraffes in the Kitchen. Η καμπάνια περιλαμβάνει μια σειρά videos για αποκλειστική χρήση στο Instagram, με στόχο να περιγράψει και να αναδείξει τα δυνατά στοιχεία του οργανισμού. Το ΙΕΚ Δέλτα 360, δημιούργησε καμπάνια, σε συνεργασία με την Orange Advertising, με μήνυμα «Ο ήρωας είσαι εσύ». Πρόκειται για μια motivational ταινία, η οποία προβάλλεται σε τηλεοπτικά κανάλια και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο εκπαιδευτικός οργανισμός ΑΚΤΟ, «τρέχει» τηλεοπτικό σποτ, σύμφωνα με το οποίο δίνει τη δυνατότητα στους σπουδαστές του να συνδυάσουν την τέχνη με την επιστήμη. Το τηλεοπτικό σποτ των ΙΕΚ Le Monde αναδεικνύει την ποιότητα των προγραμμάτων τους και τις ευκαιρίες επαγγελματικής αποκατάστασης στους κλάδους των τουριστικών σπουδών.

Φροντιστήρια
Την omnichannel 360° καμπάνια του εκπαιδευτικού ομίλου Γράψας επιμελήθηκε η Kevin+Marshall Athens, με κεντρικό μήνυμα «Εσύ θα μείνεις με τους μικρούς; Έλα στα Γράψα» και πρωταγωνιστή τον Γιάννη Τσιμιτσέλη. Τα φροντιστήρια ξένων γλωσσών Ευρωγνώση, «τρέχουν» τηλεοπτική καμπάνια, σύμφωνα με την οποία η εκμάθηση ξένων γλωσσών αναδεικνύεται σε σύμμαχο για την εκπλήρωση των στόχων των νέων. Καμπάνια «τρέχουν» και τα φροντιστήρια Διακρότημα, με 2 TVCs.