Πάνω από 2.000 στελέχη από 10 διαφορετικές χώρες παρακολούθησαν τις εργασίες του Φεστιβάλ

Με περισσότερες από 60 εισηγήσεις από διεθνείς experts και επαγγελματίες του κλάδου, το Φεστιβάλ -το οποίο διοργανώνει σε ετήσια βάση η ThinkDigital-, αποτύπωσε τις νέες τάσεις που θα καθορίσουν το μέλλον της ψηφιακής επικοινωνίας, φώτισε σημαντικούς προβληματισμούς και έδωσε τροφή έμπνευσης με πρωτοποριακά case studies. Ιδιαίτερη σημασία έχει το γεγονός της ευρείας συμμετοχής, από πολλές διαφορετικές χώρες και αγορές, αλλά και κλάδους (agencies, διαφημιζόμενοι, publishers), δίνοντας έτσι μια σφαιρική εικόνα και ευνοώντας την ανάπτυξη εποικοδομητικών αντιπαραθέσεων. Επίσης χαρακτηριστικά μεγάλη ήταν η συμμετοχή του κοινού, δείχνοντας το υψηλό ενδιαφέρον των χωρών της περιοχής για τις εξελίξεις στον κλάδο.

To φεστιβάλ αποτύπωσε τάσεις, insights και βέλτιστες πρακτικές γύρω από τη Διαφήμιση και το Digital Storytelling, το Social Media Marketing, το Mobile Marketing, το Performance Marketing, το eCommerce, το Digital Publishing και το Programmatic Trading. Μεταξύ των keynote ομιλητών που «έκλεψαν» την παράσταση, αξίζει να αναφέρουμε τους Marcin Brus (Facebook), Oren Hefetz (Google), Enon Landenberg (sFBI), Lee Odden (Top Rank), James Hilton (M&C Saatchi Mobile), Chris Clarke (Digitas LBI), Nigel Gilbert (Appnexus), Nick Sohnemann (Futurecandy), Jean Paul Edwards (OMD).

Αλλά και από ελληνικής πλευράς, το κοινό παρακολούθησε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον το πάνελ για Performance Marketing με συντονιστή τον Γιώργο Φραγκάκη της Forestview, τη συζήτηση για την «επανάσταση» του Programmatic που συντόνισε ο Ηλίας Γκάγκας (Tailwind), την εισήγηση του Οδυσσέα Ντότσικα (Thinkdigital) για το νέο μοντέλο συνεργασιών στην ψηφιακή πραγματικότητα, το masterclass για τη δημιουργική αποτελεσματικότητα με συντονιστή τον Άλεξ Καραγιώργη (Thinkdigital), αλλά και την ενδιαφέρουσα συζήτηση για τις νέες τάσεις στο digital publishing, όπως αποτυπώθηκαν στο πάνελ που διηύθυνε ο Κωνσταντίνος Καμάρας, Πρόεδρος ΔΣ IAB Europe.

Στον τομέα του content marketing, το στίγμα της ελληνικής δημιουργικότητας έδωσαν τα στελέχη της The Newtons Laboratory, παρουσιάζοντας την καμπάνια με τον «Μάνο Σέργιο» για την εθνική ποδοσφαίρου και την Τράπεζα Πειραιώς. Σημαντική παράμετρος στην επιτυχία του Φεστιβάλ στάθηκε ο εξαιρετικός stand-up comedian, Keith Farnan. Έχοντας αναλάβει το ρόλο του παρουσιαστή, ο ιρλανδός κωμικός έδωσε μια διαφορετική χροιά στο «βαρύ» πρόγραμμα του Φεστιβάλ, μέσα από το καυστικό και έξυπνο χιούμορ του. Αναλυτικό ρεπορτάζ για τις εργασίες του Φεστιβάλ, θα ακολουθήσει στο τεύχος 7 Ιουλίου του MarketingWeek.