Λόγω νέων projects, αποδέσμευσης χρημάτων και digitalization

Αυξάνεται περαιτέρω ο βαθμός εμπιστοσύνης των επαγγελματιών του PR για το μέλλον των agencies τους, σύμφωνα με το Confidence Tracker του International Communications Consultancy Organisation (ICCO). Συγκεκριμένα, αναφέρεται ότι 75% των ηγετικών στελεχών PR είναι βέβαιοι ή πολύ βέβαιοι για το μέλλον των agencies τους, από 64% σε σχέση με τον περασμένο Οκτώβριο, καθώς και το 38% του Απριλίου, οπότε ξεκίνησε το Confidence Tracker.

Η νέα έρευνα πραγματοποιήθηκε από τις 8 έως τις 10 Δεκεμβρίου, μετά τις ειδήσεις για αποτελεσματικούς εμβολιασμούς, κατά την οποία παρατηρήθηκε μια μεταστροφή συναισθημάτων, όσο πλησιάζουμε προς τη νέα χρονιά. Μάλιστα, μόνο ένα 7% ότι δεν είναι βέβαιοι για το μέλλον των agencies τους, το χαμηλότερο μέχρι στιγμής. Στις αιτίες για τη βελτίωση του βαθμού εμπιστοσύνης, περιλαμβάνονται η έναρξη νέων projects και η αποδέσμευση χρημάτων από τα «παγωμένα» budgets των πελατών, η άνθηση στον τεχνολογικό και η δραστηριοποίηση στον χρηματοοικονομικό τομέα, καθώς και η επιστροφή στην ατζέντα κλιματικών και περιβαλλοντικών projects.

Παράλληλα, πολλά στελέχη αναφέρονται και στο digitalization ως παράγοντα επιτυχίας, μέσα από την υποστήριξη των πελατών με έργα μετάβασης στο virtual και στο digital και μέσα από τη βοήθεια προς τις εταιρείες να βελτιώσουν τα μηνύματά τους με στόχο πιο δυνατές online καμπάνιες. «Φέτος το PR industry απέδειξε ότι αποτελεί ένα από τα πιο ανθεκτικά στον κόσμο, καθώς κατάφερε να προσαρμοστεί πολύ γρήγορα. Το Confidence Tracker παρακολούθησε τη σταθερή, αν και αργή, αύξηση της εμπιστοσύνης κατά τη διάρκεια της χρονιάς, παρά το γεγονός ότι η αβεβαιότητα επέμενε. Η λήξη της χρονιάς με μια τόσο μεγάλη αύξηση στην εμπιστοσύνη αποτελεί εξαιρετικά νέα για τον κλάδο», σημείωσε ο Francis Ingham, ICCO Chief Executive.