Επιστροφή στην ανάπτυξη το Q4.
Αν και η πανδημία κατάφερε να αναστείλει την, επί σειρά ετών, διψήφια ανάπτυξη της ψηφιακής διαφημιστικής βιομηχανίας στην Ευρώπη, οι νέες προβλέψεις του IAB Europe υπολογίζουν την πτώση της στο -5,5%, σε πολύ καλύτερη, δηλαδή, μοίρα από τα υπόλοιπα media, που τοποθετούνται στο -21,3%. Ανακοινώνοντας τις εκτιμήσεις του IAB στο ψηφιακό Impact conference, ο Dr Daniel Knapp εξήγησε ότι η αρχική πρόβλεψη ότι ο Μάιος και ο Ιούνιος θα κινούνταν αντίστοιχα με τον Απρίλιο δεν ήταν τελικά απόλυτα ορθή.
Φαίνεται ότι τα χαμηλότερα επίπεδα διαμορφώθηκαν το δεύτερο μισό του Απριλίου και πλέον η κατάσταση εξομαλύνεται: «Το δεύτερο τρίμηνο δεν έχει χαθεί τελικά», ανέφερε χαρακτηριστικά. Τα βασικά ψηφιακά formats, social, search, video και banner, αναμένεται ότι θα έχουν επιστρέψει στην ανάπτυξη μέχρι το τελευταίο τρίμηνο του έτους. Αυτή τη στιγμή, το video ωθείται σημαντικά από το performance marketing, με τον Knapp να εκτιμά ότι τα brand budgets θα ανακάμψουν προς το τέλος της χρονιάς.
Όσον αφορά το 2019, σύμφωνα με τα στοιχεία του ΙΑΒ, η ψηφιακή διαφήμιση ενισχύθηκε κατά 12,3%, με καταλύτες την αξιοσημείωτη άνοδο των out-stream video, mobile και social. Μάλιστα, σε κάποιες αγορές, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, το out-stream ενισχύθηκε σε ποσοστά άνω του 40%. (Πηγή: WARC)