Δημοσίευση του πρώτου Η1 2015 AdEx Benchmark Report

Σύμφωνα με αυτό, η online διαφήμιση αυξήθηκε κατά 9,7% στα 16 δισ. ευρώ για το πρώτο μισό του 2015, από 14,6 δισ.  ευρώ το H1 του 2014 και αναμένεται να αγγίξει τα 34 δισ. ευρώ για όλη τη χρονιά. Οδηγός στην κούρσα είναι το display advertising, που πλέον αντιστοιχεί σε 5,6 δισ. ευρώ επί του συνόλου της online διαφημιστικής δαπάνης, με ρυθμό ανάπτυξης 13,0%, γεγονός που αποδίδεται στη βελτίωση της στόχευσης, των formats και των στρατηγικών για τα data.

Το mobile display advertising σημείωσε εντυπωσιακή αύξηση 57,5%, ξεπερνώντας το φράγμα του δισ.  ευρώ στο πρώτο μισό του 2015 και αντιστοιχώντας στο 24% όλου του display, ενώ και το video ξεπέρασε το 1 δισ.  ευρώ. Σύμφωνα με τον CEO του IAB Europe, Townsend Feehan και τον Daniel Knapp, Senior Director Ad Research της IHS Technology, η μελέτη αναδεικνύει τις υποσχόμενες περιοχές ανάπτυξης της online διαφήμισης, καθώς επίσης και την ταχύτατη καινοτομία της εν λόγω βιομηχανίας.