Είναι στην απόφαση της Επιτροπής Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης να ανακαλέσει τις άδειες λειτουργίας 5 ασφαλιστικών εταιρειών, αφήνοντας «στον αέρα» 1,1 εκατ. ασφαλισμένους, αλλά και εκατοντάδες εργαζόμενους σε αυτές. Είναι στην πτώχευση της ακτοπλοϊκής εταιρείας του Γεράσιμου Αγούδημου που αφήνει άνεργους 550 εργαζόμενούς του. Είναι στην επαπειλούμενη πτώχευση των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, είναι στις φημολογούμενες εξελίξεις στην Εμπορική Τράπεζα. Είναι ακόμα, στα πλείστα προβλήματα ρευστότητας της αγοράς. Η ύφεση στη χώρα μας υπάρχει και μάλλον θα αργήσει να μας αφήσει.

Το θετικό είναι ότι οι ενδείξεις από το εξωτερικό είναι πλέον θετικές. Ωστόσο στη χώρα μας δεν πρέπει να εφησυχάζουμε, αλλά επιβάλλεται να διατηρήσουμε ενεργά όλα εκείνα τα στοιχεία που αναπτύξαμε τους προηγούμενους μήνες και τα οποία μας βοήθησαν να σταθούμε στα πόδια μας και να προχωρήσουμε μπροστά. Ο κλάδος της επικοινωνίας, του marketing και των media έχει ακόμα πολλές προκλήσεις μπροστά του και είναι ευχής έργο να τις αξιοποιήσει, αφήνοντας πίσω του τη λογική του αυτόματου πιλότου.

«Η ασφαλέστερη διέξοδος βιωσιμότητας των επιχειρήσεων από την κρίση είναι η ανάπτυξη ολοκληρωμένων και στρατηγικά στοχευμένων προγραμμάτων εξυπηρέτησης πελατών» δηλώνει στο Marketing Week ο Γιώργος Πανηγυράκης, Πρόεδρος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, σε μια συνέντευξη που δίνει απαντήσεις.

Η άλλη διέξοδος είναι η επένδυση στον άνθρωπο και στην καινοτομία που μπορεί να αυτός παραγάγει. Ο Dr. Hal B. Gregersen, βραβευμένος καθηγητής και συγγραφέας με μακρά εκπαιδευτική εμπειρία στα πιο έγκυρα πανεπιστημιακά ιδρύματα του κόσμου και ομιλητής στο 5o People Management Executive Seminar -που θα διεξαχθεί στις 22 Οκτωβρίου- καταγράφει στο παρόν τεύχος κάποιες πρώτες σκέψεις του για το θέμα της καινοτομίας και τη σύνδεσή της με τον άνθρωπο.

Η καινοτομία αποτέλεσε εξ άλλου, τη βασική αρχή της εταιρείας Κορρές ΑΕ, η οποία συνεχίζει να επεκτείνεται όχι μόνο στη χώρα μας, αλλά και στο εξωτερικό. Οι πρόσφατες ανακοινώσεις της για συνεργασία της με διεθνείς εταιρείες-κολοσσούς, όπως είναι η Johnson & Johnson και η Delta Airlines είναι ενδεικτικές. Διαβάστε σχετικό ρεπορτάζ.

Η δυναμική των μέσων μαζικής μεταφοράς, τέλος, έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια, εξ ου και η εξέλιξή τους σε διαφημιστικά μέσα. Εξέλιξη που συνέδραμαν και οι εντυπωσιακές τεχνολογικές εξελίξεις τόσο στην εκτύπωση, όσο και στην υπαίθρια διαφήμιση γενικότερα. Στο σχετικό αφιέρωμα του περιοδικού μας ανακαλύψτε τους λόγους που αυτή συνιστά ευκαιρία.