Στη Zenith, του Publicis Groupe, παραμένει η πλειοψηφία του media account της Reckitt Benckiser, αξίας 308 εκατ. δολαρίων, μετά την ολοκλήρωση του review της εταιρείας για την αγορά των ΗΠΑ. Παράλληλα, μέρος του account απονέμεται στη Hearts & Science του Omnicom Media Group, ανάθεση, η οποία ακολούθησε, σύμφωνα με spokesperson της Reckitt Benckiser, το review έξι media agencies μεγάλων εταιρειών holding.
Η Zenith διατήρησε την πλειοψηφία του account σε διάφορες κατηγορίες, επεκτείνοντας ταυτόχρονα τη σχέση της με την εταιρεία, ώστε να περιλαμβάνει data και analytics, ενώ η Hearts & Science ανέλαβε την κατηγορία Nutrition, παρέχοντας υπηρεσίες media buying, media planning και data and analytics. Η Reckitt Benckiser δαπάνησε σχεδόν 308 εκατ. δολάρια σε measured media categories το 2019, καθώς και περισσότερα από 140 εκατ. δολάρια τους πρώτους 5 μήνες του 2020, ποσό που αντιστοιχεί στις περσινές δαπάνες της, σύμφωνα με την Kantar Media.
(Πηγή: Adweek)