Media & publishing καταλαμβάνουν τη 2η θέση.
Ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα στοιχεία της μελέτης Nielsen Ad Intel, σχετικά με τη συνεισφορά διαφορετικών κλάδων στην παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη, το πρώτο τρίμηνο του 2020. Την κούρσα οδηγεί ο κλάδος της Υγείας, αντιπροσωπεύοντας το 10,56% του συνόλου της διαφημιστικής δαπάνης. Πέρα από την έμφαση στην προσωπική υγιεινή, το healthcare φαίνεται να υιοθετεί μια digital-first προσέγγιση με το online fitness και το πεδίο της τηλεϊατρικής να κερδίζουν έδαφος σε πολλές αγορές.
Στη δεύτερη θέση ως προς το ad spend βρίσκεται ο χώρος του Μedia & Ρublishing, με ποσοστό 8,94%, με τη ραγδαία διεύρυνση του κοινού να δίνει τη δυνατότητα σε πολλούς εκδότες να μετατρέψουν τους αναγνώστες σε συνδρομητές. Με μικρή διαφορά, τρίτη έρχεται η αγορά του φαγητού (8,9%), με τους αναλυτές να αποδίδουν τα ποσοστά στις «αποθηκευτικές» τάσεις των καταναλωτών, αλλά και στην ανάγκη για μαγειρική στο σπίτι.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Nestle κατέγραψε αυτό το διάστημα τις υψηλότερες πωλήσεις της των τελευταίων 5 ετών. Εντύπωση ίσως προκαλεί το γεγονός ότι η αυτοκινητοβιομηχανία σκόραρε επίσης υψηλά σε επίπεδο διαφημιστικής δαπάνης (8,78%), παρά τα σοβαρά πλήγματα που έχει δεχθεί στις περισσότερες αγορές. (Πηγή: WARC)