Με την εξαγορά της σχετικής εταιρείας Flurry

(ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ) Η Flurry παρέχει στατιστικά γύρω από τους χρήστες σε περίπου 170.000 κατασκευαστές εφαρμογών, συμπεριλαμβανομένων των Snapchat, Pinterest και BBC. Το ποσό της εξαγοράς παραμένει άγνωστο, αλλά σύμφωνα με πληροφορίες, η Flurry θα κοστίσει στη Yahoo «εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια». Ο χώρος της διαφήμισης γενικά δεν αποδίδει καρπούς μέχρι τώρα για την Yahoo, με τα στελέχη της να αναγνωρίζουν πλέον τη σημασία της mobile διαφήμισης και τη δυνατότητα αποκόμισης κερδών από αυτήν. Η συγκεκριμένη εξαγορά εντάσσεται, συνεπώς, στην προσπάθεια περαιτέρω ενίσχυσής της, αφού το τελευταίο τρίμηνο τα έσοδα της εταιρείας από τον χώρο του mobile κατέγραψαν αύξηση 100% σε σχέση με πέρυσι.