Στόχος η αύξηση του brand awareness

Η Xiaomi παρουσίασε τη νέα εικόνα της εταιρικής ταυτότητάς της, η οποία συνδυάζει την «οργανική φιλοσοφική σκέψη με τη σχεδιαστική προσέγγιση του “Alive”». Το νέο branding έχει στόχο να ισχυροποιήσει την παρουσία της Xiaomi στην premium αγορά, αυξάνοντας την αναγνωρισιμότητα της μάρκας στο κοινό της, μέσα από το καινούργιο λογότυπο. Το καινούργιο λογότυπο της Xiaomi σχεδιάστηκε από τον παγκοσμίου φήμης designer, καθηγητή του Πανεπιστημίου Τέχνης Musashino και Πρόεδρο του Nippon Design Center (NDC), Kenya Hara.

«Υιοθετώντας ένα περισσότερο απαλό και στρογγυλό περίγραμμα σε σχέση με τις πιο τετράγωνες αρχικά γωνίες του και σε συνδυασμό με την επανασχεδιασμένη γραμματοσειρά του MI, το νέο λογότυπο είναι πιο ελκυστικό από αισθητικής άποψης. Εταιρικό χρώμα παραμένει το πορτοκαλί, για να συνεχίσει να μεταδίδει τη ζωντάνια και τη νεανικότητα της Xiaomi. Συμπληρωματικά θα χρησιμοποιηθούν επίσης το μαύρο και το ασημί, για να προσδιορίσουν την προϊοντική σειρά της υψηλής κατηγορίας», επισημαίνει η εταιρεία.