Στη μετονομασία της σειράς προϊόντων Mi σε Xiaomi προχωρά, από το γ΄ τρίμηνο του 2021, η εταιρεία Xiaomi, με στόχο να επιφέρει την ενοποίηση της παγκόσμιας παρουσίας του brand και να περιορίσει την αίσθηση διάκρισης μεταξύ του brand και των προϊόντων της.
Με την εισαγωγή της νέας ταυτότητας του brand, το μητρικό brand θα στεγάζει 2 ξεχωριστές σειρές προϊόντων: τα προϊόντα Xiaomi, τα οποία, όπως επισημαίνει η ίδια η εταιρεία, αντιπροσωπεύουν την επιτομή της τεχνολογίας και προσφέρουν premium εμπειρία, και τα προϊόντα Redmi, τα οποία φέρνουν καινοτομίες σε πιο προσιτές τιμές και απευθύνονται σε νεανικότερο κοινό.
Η διαφοροποίηση αυτή αντανακλάται και στα επικαιροποιημένα λογότυπα, τα οποία θα περιέχουν τα λογότυπα και της Xiaomi και της Redmi κάτω από το εμπορικό σήμα του μητρικού brand. Η νέα συνθήκη θα εφαρμοστεί σταδιακά σε όλο το οικοσύστημα της Xiaomi και IoT προϊόντα της.