Τις 100 πιο σημαντικές τάσεις της χρονιάς παρουσιάζει η Wunderman Thompson Intelligence, στην έκθεση «The Future 100: Trends and Change to Watch in 2022». Κάποια από τα σημαντικότερα ευρήματα ανά τομέα είναι τα εξής: Στο πεδίο της κουλτούρας, τα brands προβάλλουν μια προοδευτική και θετική οπτική για το 2022, ενθαρρύνοντας τη δημιουργικότητα, ενώ στον τομέα τεχνολογίας/καινοτομίας, ανοίγονται ψηφιακές πύλες σε μια νέα ψηφιακή διάσταση που προσφέρει πιο οικείες αλληλεπιδράσεις, οι οποίες προσεγγίζουν περισσότερο τις πραγματικές.

Στον τομέα brand & marketing, ο όρος brandalism, βανδαλισμός δηλαδή για καλό σκοπό, εισβάλλει στη διαφήμιση «εκθέτοντας» τα ατοπήματα των brands. Ο τομέας φαγητού/ποτού καθορίζεται από την τάση liquid immunity, με τους λάτρεις του wellness να ενισχύουν το ανοσοποιητικό τους, ο κλάδος του beauty αξιοποιεί τα οφέλη των όξινων συστατικών, ενώ στο retail το e-commerce «εγκαινιάζει» digital flagship καταστήματα.

Η αγορά της πολυτέλειας επενδύει στο audio, ο τομέας της υγείας εστιάζει στη συναισθηματική ευεξία, ενώ στο κομμάτι της εργασίας, το metaverse αυξάνει την προσφορά, με τις εταιρείες να αναζητούν από δημιουργικούς έως virtual material designers.