Τα Grand Prix απέσπασαν agencies από ΗΠΑ, Καναδά και Αργεντινή

Η Wunderman Thompson αναδείχθηκε Network of the Year και οι INGO Stockholm/ David Miami/Publicis Agency of the Year στα Epica Awards 2020. Επίσης, απονεμήθηκαν έξι Grand Prix στις κατηγορίες: Responsibility με νικήτρια τη Wunderman Thompson Buenos Aires για το project «Through Your Eyes» της INCUCAI x Sony Music, Design, όπου διακρίθηκε η Rethink Canada για το «Heinz Ketchup Puzzle», και Digital, όπου διακρίθηκε η 72andSunny Los Angeles με το «Swipe Night» του Tinder. Στις τρεις κατηγορίες PR, Print και Film τα Grand Prix απέσπασαν οι INGO Stockholm/David Miami/Publicis για το «The Moldy Whopper» της Burger King.

Οι Daniel Minaker και Sebastian Tarazaga, Chief Creative Officers της Wunderman Thompson, Λατινικής Αμερικής, σχολίασαν: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι και υπερήφανοι που δημιουργούμε ιστορία με αυτό το Grand Prix, το πρώτο για τη Λατινική Αμερική στη διοργάνωση των Epica Awards». Για τη βράβευση της Publicis με Print Grand Prix, ο Eduardo Marques, CCO του agency, πρόσθεσε: «Η απόκτηση ενός βραβείου Epica Print Grand Prix είναι μεγάλο επίτευγμα. H Burger King μεταμόρφωσε το advertising της κατηγορίας, ώστε από εδώ και στο εξής θα είναι πιο διαφανές, αληθινό και ειλικρινές».