Μεγαλύτερη βαρύτητα στον συμπεριληπτικό σχεδιασμό δίνει η Wunderman Thompson, καθώς οι πελάτες αναζητούν περισσότερο προσβάσιμες λύσεις για τους καταναλωτές τους. Με στόχο να βοηθήσει τους συνεργάτες της να δημιουργήσουν προϊόντα, υπηρεσίες, επικοινωνίες και λύσεις που να μπορούν να αξιοποιηθούν από όλους, το agency ανακοίνωσε, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τη Συμπερίληψη, ότι επιστρατεύει τον Josh Loebner, Ph.D., για να ηγηθεί του offering συμπεριληπτικής εμπειρίας, που βοηθά τα brands να αναγνωρίζουν τα πεδία στα οποία ορισμένες κοινότητες μπορεί να μην έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες τους, λόγω αναπηρίας, φυλής ή φύλου και να δημιουργούν νέες λύσεις που τους εμπλέκουν.
Από τη θέση του Global Head of Inclusive Design, ο Loebner θα συνεργαστεί με διαλειτουργικές ομάδες από ολόκληρη τη δεξαμενή των 20.000 εργαζομένων και πελατών της Wunderman Thompson, για την εφαρμογή βέλτιστων πρακτικών.
Επιπλέον, θα εμπλουτίσει τις πρακτικές και θα εκπαιδεύσει το ανθρώπινο δυναμικό σχετικά με το πώς να εντάσσουν τις αρχές του συμπεριληπτικού σχεδιασμού στην καθημερινότητά τους. Ο Loebner, ο οποίος έχει και ο ίδιος αναπηρία, εργάζεται στο μεταίχμιο αναπηρίας, διαφήμισης και συμπεριληπτικού σχεδιασμού για περίπου 15 χρόνια. Προέρχεται από το agency Designsensory, όπου υπηρετούσε ως Executive Director of Inclusion and Accessibility.
(Πηγή: Campaign)