Έναν περίπου χρόνο μετά τη συγχώνευση των J. Walter Thompson και Wunderman, που έφερε κοντά το παλαιότερο διαφημιστικό agency του κόσμου με ένα δίκτυο εδραιωμένο στο πεδίο του digital και του performance, η Wunderman Thompson επενδύει περαιτέρω στη δημιουργική της προσφορά.

Το agency της WPP τοποθέτησε τους Bas Korsten και Daniel Bonner ως Global Chief Creative Officers, με τον πρώτο να έχει τη βάση του στο Άμστερνταμ και τον δεύτερο στο Λονδίνο. Και οι δύο θα αναφέρονται απευθείας στον Global CEO, Mel Edwards. Μέχρι σήμερα, ο Korsten έχει κατακτήσει 35 Cannes Lions, μεταξύ των οποίων και ένα Grand Prix, για την ING. Μέχρι πρότινος ήταν επικεφαλής του δημιουργικού της Wunderman Thompson στο Άμστερνταμ.

Ο Bonner εκτελούσε χρέη Global Chief Creative Officer της Wunderman και ήταν πρόεδρος της κριτικής επιτροπής για την κατηγορία Creative Ecommerce στο Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών. Η εξέλιξη αυτή αποτελεί την πιο πρόσφατη σε μια σειρά μετακινήσεων, όπως αυτή της μεταγραφής του Taras Wayner από την Saatchi & Saatchi στον ρόλο του CCO Β. Αμερικής της Wunderman Thompson. Ο Edwards δήλωσε σχετικά: «Η ικανότητά τους να ξεπερνούν τα καθιερωμένα είναι ο λόγος που τους καθιστά ιδανική ηγετική ομάδα για το δημιουργικό του agency».
(Πηγή: AdWeek)