Νέα, αισιόδοξη καμπάνια για όσους «μείναμε σπίτι». Η Wunderman Thompson υπογράφει τη νέα τηλεοπτική καμπάνια για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Ζαγόρι, η οποία δημιουργήθηκε για να εμπνεύσει με δύναμη και αισιοδοξία για την επόμενη μέρα, όλους εμάς που «μείναμε σπίτι». Αυτό είναι το γεμάτο ελπίδα μήνυμα μιας μάρκας που πιστεύει και υποστηρίζει το καλό που […]

Νέα, αισιόδοξη καμπάνια για όσους «μείναμε σπίτι».

Η Wunderman Thompson υπογράφει τη νέα τηλεοπτική καμπάνια για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Ζαγόρι, η οποία δημιουργήθηκε για να εμπνεύσει με δύναμη και αισιοδοξία για την επόμενη μέρα, όλους εμάς που «μείναμε σπίτι». Αυτό είναι το γεμάτο ελπίδα μήνυμα μιας μάρκας που πιστεύει και υποστηρίζει το καλό που έχει ο καθένας μέσα του και είναι αυτό που μας δίνει τη δύναμη και μας εμψυχώνει να προσέχουμε ο ένας τον άλλον για να σηκωθούμε ξανά.

Για τη μουσική επένδυση της ταινίας επιλέχτηκε το τραγούδι του Νίκου Πορτοκάλογλου «Να με προσέχεις», δίνοντας έμφαση στο πόσο σημαντικό είναι να εκφράζουμε την αγάπη μας, να στηρίζουμε ο ένας τον άλλον και να προσέχουμε τα κοντινά μας πρόσωπα. Την παραγωγή της ταινίας επιμελήθηκε η Movielab.