Δημιουργία της We Are Pi

(ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ) Μέσω της καμπάνιας, το denim brand έχει στόχο να κινητοποιήσει τους καταναλωτές και να τους ωθήσει να ζήσουν μια καλύτερη ζωή, δίνοντάς τους μια lifestyle επιλογή, το «Wrangler way», ώστε να ζουν στο έπακρο κάθε μέρα. Η Ilaria Pasquinelli, Υπεύθυνη Brand Marketing της Wrangler Europe, ανέφερε σχετικά: «Με τη συγκεκριμένη καμπάνια θέλουμε να εμπνεύσουμε τόσο τους υπάρχοντες όσο και τους νέους μας καταναλωτές, να ζήσουν με τον τρόπο της Wrangler. Πρόκειται για τον εορτασμό της ζωής και της ψυχής του brand». Η Wrangler Vs Wrongler είναι η πρώτη καμπάνια που δημιουργεί η We Are Pi για τη Wrangler Europe, μετά την επικράτησή της σε σχετικό spec το 2014. Η πλατφόρμα Wrangler Born Ready θα λανσαριστεί στο τέλος Σεπτεμβρίου.