Με βάση τα έσοδα των διεθνών ομίλων marketing για το 2013

(ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ) Μια έκθεση για τους 30 μεγαλύτερους marketing ομίλους διεθνώς αποκάλυψε ότι τα έσοδά τους αυξήθηκαν κατά 5%, ενώ μια νέα έρευνα τοποθετεί την αύξηση κερδών στο 1,9% μετά τις απαραίτητες προσαρμογές. Παράλληλα, αύξηση 17.6% κατέγραψαν και τα οικονομικά κόστη των ομίλων. Στην κορυφή της ετήσιας έκθεσης Global Greats της Marketing Services Financial Intelligence βρίσκεται η WPP, καταγράφοντας τα μεγαλύτερα έσοδα το 2013, με 12,7 δισ. ευρώ, αφήνοντας στη δεύτερη θέση την Omnicom με 11,3 δισ. ευρώ και στην τρίτη την Publicis με 7,2 δισ. Αξίζει να σημειωθεί ότι, οι πρώτες 7 θέσεις της κατάταξης παρέμειναν αμετάβλητες από την αντίστοιχη έκθεση του 2012.