Το agency του Paul Lavoie θα ενταχθεί στην «οικογένεια» της Young & Rubicam

(ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ) Δεν έγινε γνωστό το πόσο που δαπανήθηκε, παρά μόνο ότι τα έσοδα της Taxi κατά το τελευταίο δωδεκάμηνο έφτασαν τα 51 εκατ. δολάρια. Το εν λόγω agency θα ενταχθεί στην ομάδα των brands της Young & Rubicam και, όπως εξήγησε ο Paul Lavoie, Πρόεδρος της Taxi, «είναι σημαντικό για εμάς που το agency θα διατηρήσει την επωνυμία του». Πρόσθεσε δε ότι «έχουμε μεγαλεπήβολα σχέδια. Θέλουμε να διευρύνουμε το δίκτυο της Taxi ανά την υφήλιο και να δημιουργήσουμε παγκόσμιες καμπάνιες. Πιστεύω ότι μπορούμε να γίνουμε το μεγαλύτερο μικρότερο Δίκτυο στον κόσμο».

Ο Paul Lavoie, ο οποίος πέρυσι το Μάιο είχε δώσει το «παρών» στο συνέδριο Creativity 360° του Marketing Week, θα παραμείνει στη θέση του Προέδρου και θα αναφέρεται στον Peter Stringham, Πρόεδρο και CEO των brands της Young & Rubicam.