Προς την κατεύθυνση του integration κινείται η WPP, συνδυάζοντας τα capabilities του δικτύου media agency Mindshare και του digital-first παγκόσμιου performance agency Neo Media World.
Και τα δύο θα διατηρήσουν τις διακριτές τους ταυτότητες και το roster πελατών τους, θα προχωρήσουν ωστόσο σε σειρά οργανωτικών αλλαγών, μεταξύ των οποίων η δημιουργία μιας integrated μονάδας, με την επωνυμία Outcomes, την οποία θα απαρτίζουν 5.000 ειδικοί. Η Outcomes θα προσφέρει υπηρεσίες addressable media και για τη Mindshare και τη Neo, αξιοποιώντας τις υπάρχουσες δυνατότητες από ολόκληρο το φάσμα των GroupM και WPP.
Ο παγκόσμιος CEO της Mindshare, Nick Emery, περιέγραψε την κίνηση ως επανεστίαση σε συμπληρωματικές δυνατότητες: «Όλοι οι πελάτες μας, τους τελευταίους 18 μήνες λένε: “Γιατί δεν μπορείτε να ενοποιήσετε καλύτερα τη δραστηριότητα του brand μας;”. Πολλά από τα μεγάλα ad agencies, εταιρείες τεχνολογίας, media agencies διαθέτουν κάποιο κομμάτι expertise σε όρους performance ή brand marketing. Αλλά δεν βλέπω κανέναν να τα συνδυάζει σε ένα ενιαίο offering σε παγκόσμια κλίμακα».
Επιπλέον, η Mindshare θα λανσάρει ένα media transformation consultancy με το όνομα Change, που θα υλοποιεί data-driven marketing models και θα στελεχώνεται από συμβούλους και data, analytics και technology experts.
(Πηγή: AdWeek)