Στην απόκτηση της Bower House Digital, ενός agency υπηρεσιών τεχνολογίας marketing, προχωρά η WPP. Με έδρα την Αυστραλία, το martech shop ιδρύθηκε το 2017 από τους Bryan Dobson και Meg Quinn και απασχολεί περίπου 80 άτομα στην Αυστραλία και την περιοχή Ασίας Ειρηνικού. Σχεδιάζει, κατασκευάζει και αξιοποιεί ψηφιακές εμπειρίες για πελάτες όπως οι Aesop, Bunnings, Bupa, Target και Myer, ενώ εξειδικεύεται στην εφαρμογή λύσεων Salesforce Marketing Cloud.
Σύμφωνα με ανακοίνωση, η εξέλιξη ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική εξαγορών και συγχωνεύσεων της WPP. Ο Andy Main, Global Chief Executive Officer της Ogilvy, σημείωσε ότι η Bower House Digital έχει δημιουργήσει εμπειρίες για κάποια από τα πιο αναγνωρίσιμα brands παγκοσμίως, υποστηρίζοντας ότι η Ogilvy μπορεί να εξελίξει περισσότερο τις δυνατότητές της «στο σημείο τομής μεταξύ δημιουργικότητας, συμβουλευτικής, παραγωγής και λειτουργικών υπηρεσιών» στο παγκόσμιο δίκτυό της.
Οι συνιδρυτές του agency ανέδειξαν τον συνδυασμό της τεχνολογικής τους εξειδίκευσης με τη δημιουργική υπεροχή της Ogilvy και δήλωσαν: «Η μίξη της γνώσης μας στο digital marketing με τις δημιουργικές δυνάμεις της Ogilvy θα χτίσει ακόμη μεγαλύτερες και καλύτερες ευκαιρίες για τους ανθρώπους και τους πελάτες μας».
(Πηγή: Campaign)