Επενδύει 30 εκατ. σε προγράμματα ενσωμάτωσης.

Μια σειρά δεσμεύσεων αναλαμβάνει η WPP, με στόχο να συμβάλλει στην καταπολέμηση του ρατσισμού και να υποστηρίξει τα μαύρα ταλέντα και όσα προέρχονται από μειονότητες. Όπως ανακοίνωσε, η εταιρεία θα προβεί σε ενέργειες με άξονα την επιστολή 12 σημείων που απηύθυναν στη βιομηχανία περισσότεροι από 1.200 μαύροι επαγγελματίες της διαφήμισης. Τα ζητήματα που θίγονται αφορούν βελτίωση της εκπροσώπησης των μαύρων σε υψηλόβαθμες διοικητικές θέσεις, ισότιμες αποδοχές και υποχρεωτική εκπαίδευση για τον ρατσισμό σε επικεφαλής και στελέχη του HR.

Επιπλέον, η εταιρεία δεσμεύεται να χρησιμοποιήσει τη «φωνή» και το έργο της για να δώσει έμπνευση και να προάγει τη φυλετική ισότητα, εντός και εκτός βιομηχανίας. Σε συνεργασία με πελάτες, συνεργάτες, φορείς, διοργανωτές εκδηλώσεων, αναλαμβάνει να διασφαλίσει τη δίκαιη εκπροσώπηση για όλους, σε συνέχεια της απόφασης του CEO, Marc Read, να μη λαμβάνει μέρος σε panels στα οποία συμμετέχουν μόνο άντρες.

Τέλος, η εταιρεία σκοπεύει να επενδύει 10 εκατ. σε ετήσια βάση για τα επόμενα 3 χρόνια, προκειμένου να χρηματοδοτήσει προγράμματα κατά του ρατσισμού. Ο Mark Read ανέφερε: «Είναι η κατάλληλη στιγμή για χρησιμοποιήσουμε τη δημιουργικότητα, την κλίμακα και την επιρροή μας για να κάνουμε τη διαφορά στη μάχη κατά του ρατσισμού».