Η Wolt βρίσκεται στον «αέρα» με νέα καμπάνια, με πρωταγωνιστή τον γνωστό Tik Toker Νίκο Γιαννουλίδη και κεντρικό μήνυμα «Εμπειρία που θα θυμάσαι και την επόμενη μέρα». Η καμπάνια θα τρέχει online και offline (social media, YouTube, στάσεις λεωφορείων, κ.ά.), με την εταιρεία για πρώτη φορά να έχει το δικό της διαφημιστικό σποτ σε τηλεόραση και ραδιόφωνο σε Μέσα εθνικής εμβέλειας, αλλά και στις πόλεις όπου έχει παρουσία (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Βόλος, Πάτρα και Ηράκλειο).

Στόχος της καμπάνιας είναι να αναδείξει «την αξεπέραστη εμπειρία της Wolt, καθώς συνεργάζεται με τα καλύτερα εστιατόρια και καταστήματα της πόλης, με live tracking και άμεση παράδοση, super εξυπηρέτηση και μοναδικές προσφορές».