Ελαφρώς μειωμένο κατά 3,42% καταγράφηκε το σύνολο του ραδιοφωνικού διαφημιστικού χρόνου σε δευτερόλεπτα το διάστημα Ιανουάριος-Ιούνιος 2021, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020, σύμφωνα με στοιχεία που παρείχε το Spot Monitor στο DailyFax. Συνολικά, καταγράφηκαν 63.567.675 δευτερόλεπτα διαφημιστικού χρόνου.

Αθήνα και Θεσσαλονίκη κατέγραψαν αύξηση 2,85% και 3,42% αντίστοιχα, ενώ η Περιφέρεια σημείωσε μείωση 7,97%. Σε επίπεδο κατηγορίας διαφημιζόμενου, η κατηγορία τρόφιμα-ποτά βρίσκεται σταθερά στην κορυφή, με τη μεγαλύτερη επένδυση στη ραδιοφωνική προβολή σε επίπεδο δευτερολέπτων την εξεταζόμενη περίοδο.

Το top 3 συμπληρώνουν οι κατηγορίες εξοπλισμός οικοδομής και κινητή τηλεφωνία. Σε επίπεδο brand, στην πρώτη θέση, διπλασιάζοντας τον ραδιοφωνικό της διαφημιστικό χρόνο σε σχέση με πέρυσι, βρίσκεται η Lidl Ελλάς, ακολουθούμενη από τον Μασούτη και τη Wind One.

Στην πρώτη θέση των «climbers» της διαφημιστικής προβολής σε επίπεδο χρόνου, αυτών δηλαδή που αύξησαν περισσότερο τη σχετική επένδυσή τους, βρέθηκε η Wind Ελλάς. Στην Αθήνα, τον περισσότερο διαφημιστικό χρόνο κατέλαβε η Wind, ακολουθούμενη από την Cosmote. Αντίστοιχα, στη Θεσσαλονίκη τον περισσότερο διαφημιστικό χρόνο κατέλαβε o Μασούτης, ακολουθούμενος από τη Wind, ενώ στην Περιφέρεια την πρωτοκαθεδρία είχε η Lidl Ελλάς, ακολουθούμενη από την ΑΒ Βασιλόπουλος.