Υπό την επιμέλεια της The Newtons Laboratory

«Τα τελευταία τρία χρόνια η εταιρεία μας προσφέρει σταθερά στους Έλληνες καταναλωτές περισσότερη οικονομία και αξία στην επικοινωνία. Η προσήλωσή μας στην οικονομία για όλους σε συνδυασμό με την ευελιξία και την δυνατότητα παροχής ολοκληρωμένων λύσεων,  μας οδηγούν να αφουγκραζόμαστε ενεργά τις νέες ανάγκες των πελατών μας. Με το νέο συμβόλαιο W εγκαινιάζουμε την εποχή της απεριόριστης οικονομικής επικοινωνίας και μεγιστοποιούμε την διαφοροποίηση της Wind στην τηλεπικοινωνιακή αγορά» δήλωσε ο Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της Wind Ελλάς, Αντώνης Τζωρτζακάκης.
 
Στο πλαίσιο της επικοινωνιακής καμπάνιας που λανσάρει το προϊόν, το W παρουσιάζεται ως προϋπόθεση για να μπει κανείς στον παράδεισο της αιώνιας οικονομίας, διότι στην επικοινωνία η μεγαλύτερη αμαρτία, είναι «να την πληρώνεις ακριβά». Αυτό το συνειδητοποιεί όταν είναι πλέον πολύ αργά, ο πρωταγωνιστής της καμπάνιας. Στον αναπάντεχο ρόλο του φύλακα των πυλών του παραδείσου εμφανίζεται ένας από τους αγαπημένους έλληνες ηθοποιούς, ο Χρήστος Βαλαβανίδης.