Στρατηγική επένδυση ύψους 20 εκατ. ευρώ

Ο Κώστας Τσαγκανός, Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της Wind Ελλάς, δήλωσε κατά την επίσημη παρουσίαση που έγινε στο κατάστημα το οποίο στεγάζεται στις κεντρικές εγκαταστάσεις της εταιρείας: «Οι θετικές αλλαγές που έχουμε κάνει ως εταιρεία, ως δίκτυο, ως brand, η δυναμική που έχουμε, αποτυπώνεται πλέον και στα καταστήματά μας. Πρόκειται για μια συνολικά νέα προσέγγιση στη λιανική. Αλλάζουμε τελείως την εμπειρία του πελάτη και δημιουργούμε ένα κατάστημα ψηφιακό, καινοτομικό, μοναδικό στην ελληνική αγορά, που είναι όμως ιδιαίτερα ανθρώπινο και φιλικό». Στα νέα καταστήματα, μέσα από διαδραστικές οθόνες αφής και ειδικό λογισμικό, ο επισκέπτης μπορεί να εξερευνήσει και να προσωποποιήσει τις επιλογές του σε κινητή, σταθερή και Internet σε κάθε πιθανό συνδυασμό ή να συγκρίνει live τις συσκευές. Παράλληλα, κάθε σημείο του καταστήματος φιλοξενεί smartphones και tablets τελευταίας τεχνολογίας ώστε ο επισκέπτης να τα ανακαλύψει ζωντανά την ίδια στιγμή, να πλοηγηθεί και να τα συγκρίνει. Η αρχιτεκτονική των καταστημάτων φέρει την υπογραφή του διεθνούς γραφείου brand & retail design, «Allen International». Σύμφωνα με το στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρείας, ήδη μέσα στο Σεπτέμβριο θα λειτουργούν 12 ανανεωμένα καταστήματα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και άλλες μεγάλες πόλεις, ενώ έως το τέλος του 2014 θα λειτουργήσουν συνολικά 40 νέα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.