Με πληθώρα πρωτοβουλιών κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού.

H Wind Ελλάς έχοντας ως προτεραιότητα την ασφάλεια και την υγεία των εργαζομένων της, αλλά και την αδιάλειπτη προσφορά υπηρεσιών επικοινωνίας στους συνδρομητές της, έχει προχωρήσει από νωρίς στη λήψη προληπτικών μέτρων για να αντιμετωπίσει την εξάπλωση του κορωνοϊού.

Η εταιρεία ξεκινώντας από τις 3 Μαρτίου είναι δίπλα στους εργαζόμενους της και στις οικογένειές τους για οτιδήποτε χρειαστεί, με συνεχή ενημέρωση και αυστηρά μέτρα πρόληψης όπως: συχνή απολύμανση των χώρων εργασίας, ατομικές μάσκες και αντισηπτικά, 14ήμερη παραμονή εκτός γραφείου ανθρώπων που έχουν ταξιδέψει στο εξωτερικό, αναστολή όλων των επαγγελματικών ταξιδιών, περιορισμό πολυπληθών συγκεντρώσεων, τηλεργασία κ.ά.

Επιπλέον, αναγνωρίζοντας ότι οι πελάτες της βασίζονται στο δίκτυό της για να διασφαλίσουν την επικοινωνία τους με οικογένεια, φίλους και παρόχoυς υπηρεσιών, τo Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου της Wind λειτουργεί 24 ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα για να παρακολουθεί την αδιάλειπτη λειτουργία του δικτύου, διασφαλίζοντας πως κάθε συνδρομητής θα λαμβάνει τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες επικοινωνίας.