Προσφέρει δωρεάν επικοινωνία στους πελάτες της

Η Wind Ελλάς βρίσκεται κοντά στους πελάτες της που επλήγησαν από τον σεισμό στη Σάμο, παρέχοντάς τους δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας. Συγκεκριμένα, η παροχή αφορά σε όλους τους πελάτες συμβολαίου κινητής, ιδιώτες αλλά και επιχειρήσεις, καθώς και τους κατόχους καρτοκινητής F2G και Q. Ειδικότερα, προσφέρεται, από σήμερα, δωρεάν χρόνος ομιλίας 1.500 λεπτών προς όλους (εθνικά κινητά και σταθερά) και δωρεάν 1,5 GB, με ισχύ επτά ημερών. Παράλληλα, η εταιρεία σταματά τη διαδικασία φραγής εισερχομένων/εξερχομένων κλήσεων στις συνδέσεις συμβολαίου μέχρι και τις 30 Νοεμβρίου 2020. Τέλος, η Wind Ελλάς ενημερώνει ότι το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου βρίσκεται σε επιφυλακή για άμεση αποκατάσταση τυχόν τεχνικών θεμάτων, χωρίς να σημειωθούν προβλήματα λειτουργίας στο δίκτυο.