H μέτρηση του emotional response στην υπηρεσία της εύρεσης του κατάλληλου influencer

Η Whalar, το διεθνές και πολυβραβευμένο technology-powered influencer agency, θα συμμετέχει στο Influencer Marketing Conference, που θα πραγματοποιηθεί στις 13 Μαΐου ψηφιακά. Η Chloe Ashe, Insight Manager της Whalar, θα διερευνήσει σε βάθος, πώς το influencer marketing μπορεί να αξιοποιήσει τη δύναμη των συναισθημάτων, προκειμένου να δημιουργήσει αυθεντικά αποτελέσματα για τα brands, ενώ θα παρουσιάσει τις πιο πρόσφατες τεχνικές για τη μέτρηση του emotional response, και πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί αυτή η πληροφορία για την εύρεση του κατάλληλου influencer για το εκάστοτε brand.

H Chloe Ashe έχει το background της στο Market Research στον κλάδο των FMCG στην Kantar Worldpanel, το οποίο διαπερνά και την αποστολή της στη Whalar: να ενισχύσει τους τομείς του research και των insights στον κόσμο του influencer marketing. Συνεργάζεται με πελάτες όπως eBay και AT&T, με στόχο τη δημιουργία influencer στρατηγικών που στηρίζονται σε data και απογειώνονται μέσω δημιουργικότητας, ενώ την ίδια στιγμή μετρούν το impact που έχουν οι καμπάνιες στους καταναλωτές, μέσω των πιο προηγμένων influencer reports. Το συνέδριο τελεί υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ). Περισσότερες πληροφορίες στο www.influencermarketingconference.gr.