Έναν παγκόσμιο καταστατικό χάρτη για τη διαφορετικότητα, την ισότητα και τη συμπερίληψη (DEI) λανσάρει η Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων (WFA), στο πλαίσιο του φετινού Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών. Η πρωτοβουλία Charter for Change έχει ως στόχο τη βελτίωση της καθημερινής εμπειρίας πολλών ομάδων που εργάζονται στη βιομηχανία, εκκινώντας από τα ανησυχητικά ευρήματα της έρευνας Global DEI Census που διεξήγε.

Ο φορέας εντοπίζει 11 τομείς δράσης για αλλαγή, οι οποίοι εντάσσονται σε 3 κατηγορίες: 4 δράσεις σε επίπεδο ηγεσίας, 6 για τη διαχείριση προκλήσεων που αντιμετωπίζουν συγκεκριμένες ομάδες οι οποίες καταγράφουν τη χειρότερη βιωμένη εμπειρία και 1 σε σχέση με την ψυχική υγεία. Παρέχονται δε πρακτικές συμβουλές για την εφαρμογή τους, χρησιμοποιώντας παραδείγματα από άλλα μέλη του industry.

«Πολλοί άνθρωποι του marketing, τόσο σε brands όσο και σε agencies, βιώνουν μια μη ικανοποιητική εμπειρία στους χώρους εργασίας τους», αναφέρει ο CEO της WFA, Stephen Loerke. «Τα περισσότερα προβλήματα είναι παγκόσμια και γι’ αυτό καλούμε όλους τους πολυεθνικούς οργανισμούς να εφαρμόσουν ουσιαστικές αλλαγές σε όλες τις χώρες στις οποίες δραστηριοποιούνται». Το global Charter for Change θα λανσαριστεί επισήμως στα Cannes Lions, όπου η WFA θα διοργανώσει σχετικές συζητήσεις.

(Πηγή: Marketingweek.com)