Τα πρώτα της βήματα προς τον καθορισμό ενιαίων standards για μετρήσεις across media δημοσιοποίησε πρόσφατα η World Federation of Advertisers (WFA).
Με επικεφαλής εταιρείες όπως οι Unilever και Mastercard, το νεοφυές Cross Media Working Group έχει ως στόχο να επιταχύνει την υιοθέτηση μιας κοινής, παγκόσμιας λύσης measurement, εξαλείφοντας την ανάγκη για διαφορετική προσέγγιση σε κάθε αγορά. «Ο πρώτος μας στόχος είναι να εντοπίσουμε τις παγκόσμιες αρχές που μπορούν να συμβάλλουν στην επιτάχυνση της υιοθέτησης του cross-media measurement, δίνοντας τη δυνατότητα σε περισσότερες μεμονωμένες αγορές να προσαρμόζουν μια κοινή πλατφόρμα, αντανακλώντας παράλληλα τις τοπικές πρακτικές», σχολίασε ο Stephan Loerke, Chief Executive Officer της WFA.
Ο φορέας χτίζει το πλαίσιο αυτό σε τέσσερις βασικές αρχές: Πρώτον, ιδιωτικότητα, καθώς κρίνεται απαραίτητο ο διαμοιρασμός των data να υπακούει στους υπάρχοντες κανονισμούς προστασίας, δεύτερον, οι ίδιες οι υποδομές, δηλαδή το σύνολο των εργαλείων και data για τον καθορισμό μοναδικών κοινών, τρίτον, η διαμόρφωση ενός ενιαίου ορισμού για τα metrics που χρησιμοποιούνται για like-for-like συγκρίσεις ανάμεσα στα Μέσα και, τέταρτον, η διακυβέρνηση, ένα σύστημα λήψης αποφάσεων με στόχο τη διασφάλιση αντικειμενικότητας, την προστασία της ιδιωτικότητας και τον καθορισμό του ποιος θα πρέπει να παρέχει τις μετρήσεις.
(Πηγή: TheDrum)