H Weber Shandwick, η οποία αναδείχθηκε νικήτρια στον σχετικό διαγωνισμό, αναλαμβάνει τον στρατηγικό σχεδιασμό και την υλοποίηση ετήσιου πλάνου επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων για τα brands L’Oreal Paris, Maybelline New York και Garnier.
Με την ευκαιρία της έναρξης της συνεργασίας ο Δημήτρης Μιχόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Weber Shandwick, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που η L’Oreal Hellas, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο των καλλυντικών, μας ανέθεσε τη διαχείριση της στρατηγικής επικοινωνίας των brands L’Oreal Paris, Maybelline New York και Garnier. Στόχος μας είναι να συνεισφέρουμε περαιτέρω στην ενδυνάμωση της εικόνας των προϊόντων με δημιουργικές και αποτελεσματικές ιδέες».