Η Warply ανέλαβε για λογαριασμό της ΑΒ Βασιλόπουλος τη σχεδίαση και την υλοποίηση της ψηφιοποίησης των διατακτικών τροφής και των δωροεπιταγών για τους εταιρικούς πελάτες της ΑΒ Βασιλόπουλος.
Με κεντρικό πυλώνα μια καινοτόμα εφαρμογή για κινητά, το «AB Vouchers» αποτελεί ένα στρατηγικό έργο προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό, με στόχο τη διευκόλυνση των B2B πελατών, αλλά και του τελικού καταναλωτή που χρησιμοποιεί τις εταιρικές διατακτικές τροφήςδωροεπιταγές ΑΒ Βασιλόπουλος.
H νέα υπηρεσία AB Vouchers δίνει τη δυνατότητα σε εταιρικούς πελάτες της ΑΒ να ανταμείβουν τους εργαζόμενους τους με διατακτικές τροφής και δωροεπιταγές, προσφέροντάς τους ταυτόχρονα μια εύχρηστη εμπειρία χρήστη. Δεύτερο πυλώνα του έργου αποτελεί η loyalty και customer engagement πλατφόρμα Warply Engage μέσω της οποίας γίνεται η διαδικασία διανομής και εξαργύρωσης των διατακτικών τροφήςδωροεπιταγών.