Μετά την επιτυχημένη καμπάνια της για την επαναφορά του υποχρεωτικού gender pay gap reporting, η WACL (Women in Advertising & Communications Leadership) λάνσαρε ένα εργαλείο για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν τα pay gap data τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Το toolkit αυτό περιλαμβάνει συμβουλές για το πώς να πειστούν οι επιχειρήσεις με λιγότερους από 250 εργαζομένους ότι και για αυτές έχει σημασία η μέτρηση των μισθολογικών διαφορών, για το πώς η αλλαγή να έρθει από μέσα προς τα έξω και για το πώς να πετύχεις gender diversity σε διεθνείς εταιρείες.

«Το report αποτελεί μόνο την αρχή ενός πολύ σημαντικού ταξιδιού», επισημαίνει η Jackie Stevenson, Πρόεδρος της WACL και CEO της The Brooklyn Brothers: «Το επακόλουθο action plan θα έχει ως αποτέλεσμα μια περισσότερο diverse επιχείρηση, η οποία θα είναι πιο χαρούμενη και τελικά πιο κερδοφόρα. Οι αλλαγές μπορεί κάποιες φορές να αποτελούν πρόκληση. Απαιτούνται συνεχείς ενέργειες και δράσεις για να διατηρείται αυτό το σημαντικό ζήτημα ψηλά στην ατζέντα μας. Το συγκεκριμένο toolkit παρουσιάζει βήματα που μπορούμε να κάνουμε όλοι».

Η WACL είναι μια ενεργή ομάδα γυναικών του marketing, των media, της creative βιομηχανίες και της επικοινωνίας, η οποία στοχεύει στην επιτάχυνση της ισότητας των φύλων.

(Πηγή: Marketingweek.com)