Στην αρχική φωτογραφία του 1969, το αυτοκίνητο «καβαλάει» το πεζοδρόμιο. Στην καμπάνια που δημιουργήθηκε από τη Nord DDB για την επέτειο των 50 χρόνων του album, το ιστορικό όχημα εμφανίζεται προσεκτικά παρκαρισμένο στην άκρη του δρόμου, με την VW να σχολιάζει ότι «διόρθωσε το πιο ιστορικό κακό παρκάρισμα», επικοινωνώντας την τεχνολογία Park Assist. Η αυτοκινητοβιομηχανία δημιούργησε 300 κομμάτια του βινυλίου, «Reparked Edition», το οποίο είναι διαθέσιμο online και στο Pet Sounds Records στη Στοκχόλμη, ενώ τα έσοδα από τις πωλήσεις θα διατεθούν στη σουηδική οργάνωση προστασίας των δικαιωμάτων των παιδιών, Bris.
(Πηγή: AdAge)