Στις 6 Ιουνίου, το Social Media Conference ’19 θα φιλοξενήσει επί σκηνής την Saskia Jones, Data Strategy Director & Partner της ΒΒΗ. H Saskia έχει δώσει ώθηση στις social και digital data υπηρεσίες του agency, αναπτύσσοντας ένα παγκοσμίως πρωτοποριακό εργαλείο για brand measurement. Η δουλειά της γύρω από την αξιοποίηση των data και των insights έχει παίξει καθοριστικό ρόλο σε πολυβραβευμένες δουλειές της BBH για την Tesco, τα KFC και τη Virgin Media.

Όπως δηλώνει η ίδια, «στην εποχή του “all data everything” κατακλυζόμαστε με metrics για κάθε πλατφόρμα, για κάθε είδους content και για κάθε είδους online συμπεριφορά. Όλοι, από media agencies έως και social platforms, φαίνεται να έχουν άποψη για τους κανόνες της δημιουργικότητας στα κοινωνικά δίκτυα». Γι’ αυτό και στην παρουσίασή της στο SMC’19, θα μιλήσει για αυτούς τους κανόνες και θα μας δείξει πώς μπορούμε να τους «σπάσουμε».