«Επιφέρουν σημαντικές ψυχολογικές επιπτώσεις», δηλώνουν σε έρευνα της UM

Τα δύο τρίτα των ανδρών στη Βρετανία (64%) πιστεύουν ότι τα αρνητικά διαφημιστικά στερεότυπα αποτελούν πηγή μακροχρόνιων ψυχολογικών επιπτώσεων σύμφωνα με την έρευνα «MANdate» του media agency UM, η οποία διενεργήθηκε σε συνεργασία με τo Campaign Against Living Miserably (CALM) και την Joe Media. Παράλληλα, 75% των ανδρών φοβούνται ότι η ψυχική τους υγεία τίθεται σε κίνδυνο από τα social media, όπου η πίεση για συμμόρφωση στα παραδοσιακά στερεότυπα μπορεί να είναι αφόρητη. Συνολικά, 46% των Βρετανών ανδρών κάτω των 35 ετών θεωρούν τα παγιωμένα κοινωνικά κλισέ επιζήμια και επικίνδυνα για το κοινό.

Επιπλέον, ένα συντριπτικό 90% χαρακτήρισε επιβλαβή την απεικόνιση των ανδρών ως «σκληρή απέναντι στο γυναικείο φύλο», με το 79% να αναφέρει ότι ενοχλήθηκε από την απεικόνιση των ανδρών ως εμμονικών με το σεξ. Για την αντιμετώπιση των συμπεριφορών αυτών, 56% των ανδρών ηλικίας 18-34 ετών, πιστεύουν ότι ο καλύτερος τρόπος να προαχθούν οι θετικές αντιλήψεις για τον ανδρισμό είναι η ομαλοποίηση της σημασίας της ψυχικής βοήθειας, ενώ 44% θέλουν να δουν περισσότερες πράξεις αναφορικά με την επικοινωνία του μηνύματος ότι η αποτυχία είναι αποδεκτή.

(Πηγή: The Drum)