Μία νέα πρωτοβουλία για την εξάλειψη των αρνητικών συνεπειών της διαφημιστικής παραγωγής στο περιβάλλον, με τίτλο AdGreen, αναλαμβάνει η οργάνωση Climate Action του Advertising Association (AA), σε συνεργασία με το Incorporated Society of British Advertisers (Isba) και το Institute of Practitioners in Advertising (IPA).
Πρόκειται για μία νέα προδιαγραφή που σχετίζεται με τη φιλική προς το περιβάλλον παραγωγή, το λανσάρισμα της οποίας προγραμματίζεται για το 2021 με τη στήριξη, μεταξύ άλλων, των Adam & Eve DDB, Advertising Production Resources (APR), Havas, MullenLowe, Sky, Unilever και WPP.
Το AdGreen θα καθοδηγεί την παραγωγή των καμπανιών προς την ελαχιστοποίηση του περιβαλλοντικού αποτυπώματός τους, μετρώντας τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, ενώ θα βασίζεται σε δεδομένα από 140 κράτη, υποστηριζόμενα από εξειδικευμένη εκπαίδευση, ένα buy-in πρόγραμμα ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και, αργότερα, από πιστοποίηση και ένα υψηλής ποιότητας offsetting σχήμα.
(Πηγή: The Drum)