Η Volton επέλεξε την Pobuca και εμπιστεύτηκε την πλατφόρμα Pobuca Experience Cloud για να μετρήσει και να αναλύσει τα δεδομένα όλων των επικοινωνιών της, ώστε να αποκτήσει μια ακριβή εικόνα σχετικά με την εμπειρία που προσφέρει στους πελάτες της (Customer Experience).
Το έργο ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2022 και από τον Σεπτέμβριο έως σήμερα περισσότερες από 50.000 συνομιλίες έχουν αναλυθεί, και η Volton έχει ήδη αξιοποιήσει τα insights που της προσφέρει το Pobuca Experience Cloud για να σχεδιάσει και να εφαρμόσει ανάλογες στοχευμένες ενέργειες προς τους πελάτες της. «Κάθε νέα συνεργασία μας γεμίζει με ενθουσιασμό και υπερηφάνεια για τα σημαντικά βήματα που συνεχίζουμε να κάνουμε, τόσο σαν εταιρεία όσο και σαν χώρα, στο πλαίσιο της αναγνώρισης της σημασίας του Customer Experience.
Η ανάληψη, λοιπόν, ενός τόσο σπουδαίου έργου με μια φιλόδοξη και δυναμική εταιρεία όπως η Volton, αποτελεί ένα ακόμη σπουδαίο βήμα, που ταυτόχρονα επιτυγχάνει να δώσει ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στη Volton αλλά και να αναδιαμορφώσει την εμπειρία εκατομμύρια πελάτων, αφού με τη χρήση του Pobuca Experience Cloud η φωνή τους μπορεί πλέον να ακουστεί και να μετατραπεί σε αξιοποιήσιμες πληροφορίες», δήλωσε ο Ισίδωρος Σιδερίδης, CEO της Pobuca.