(ΛΟΝΔΙΝΟ) Τον παγκόσμιο λογαριασμό διαχειρίζεται από το 2009 η OMD της Omnicom, με την Vodafone να συνεργάζεται παράλληλα σε κάποιες αγορές και με τοπικά agencies. Η Team Red της WPP χειρίζεται το δημιουργικό της εταιρείας, ενώ τον παγκόσμιο διαφημιστικό λογαριασμό της χειρίζεται η Grey London, με την Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R να κατέχει τον αντίστοιχο λογαριασμό στο Ηνωμένο Βασίλειο. Εκπρόσωπος της Vodafone δήλωσε σχετικά: «Το spec έρχεται πέντε χρόνια μετά την τελευταία παγκόσμια αναθεώρηση, συνάδει με την καλή εταιρική πρακτική και ακολουθεί τις αλλαγές στο media και ψηφιακό τοπίο».