Mε κεντρικό μήνυμα «Together We Can»

Η Vodafone επανατοποθετείται στην αγορά ως εταιρεία τεχνολογίας με την ευρύτερη έννοια, και όχι ως απλή εταιρεία κινητής τηλεφωνίας, λανσάροντας νέα επικοινωνιακή καμπάνια και στρατηγική. Για το νέο αυτό εγχείρημα, η Vodafone συνεργάστηκε με το βρετανικού start-up agency, New Commercial Arts.
Το τελευταίο brand positioning της Vodafone, «The future is exciting. Ready?», είχε λανσαριστεί μόλις 3,5 χρόνια πριν, με την Anne Stilling, Global Director of Brand and Media, να επισημαίνει ότι η εταιρεία αποφάσισε να προχωρήσει σε νέο positioning νωρίτερα από όσο είχε προγραμματιστεί, λόγω της πανδημίας.

Ο Tom Green σκηνοθέτησε το τηλεοπτικό σποτ της καμπάνιας, το οποίο απεικονίζει ένα κορίτσι να ταξιδεύει στον κόσμο και να θέτει ερωτήσεις για καίρια ζητήματα γύρω από τον πλανήτη, τις ασθένειες και το inclusion. Η Vodafone αναφέρει ότι η νέα επανατοποθέτηση του brand είναι «εμπνευσμένη από έρευνα καταναλωτών», η οποία έδειξε ότι ο ρόλος της τεχνολογίας στις ζωές των ανθρώπων «εξελίχθηκε από κάτι που απλά ενθουσιάζει τους ανθρώπους σε προσωπικό επίπεδο, σε κάτι που διαδραματίζει σημαντικό ρόλο ευρύτερα στον κόσμο, ειδικά σε θέματα, όπως η βιωσιμότητα». Η καμπάνια θα διαρκέσει 12 μήνες, έκανε online πρεμιέρα χθες και θα τρέξει σε 30 αγορές. Συνδυάζει τηλεοπτικό σποτ, digital και print διαφήμιση, με το media buying να μοιράζεται μεταξύ της Carat και του in-house digital media agency της Vodafone.

(Πηγή: Campaign)