Εξυπηρέτησε πάνω από 20 εκατ. πελάτες το 2018

Αύξηση των πωλήσεων προϊόντων σταθερής και κινητής ανακοίνωσε για το 2018 η Vodafone, με τα καταστήματά της να εξυπηρετούν περισσότερους από 20 εκατ. καταναλωτές.

Στο ετήσιο συνέδριο λιανικών πωλήσεων που πραγματοποίησε με τη συμμετοχή δεκάδων συνεργατών της εταιρείας από όλη την Ελλάδα, τονίστηκε η ενίσχυση της λιανικής της αλυσίδας, με στόχο να συνδυάσει το φυσικό με το ψηφιακό περιβάλλον (phygital) και αναδείχθηκε η δυναμική πορεία των καταστημάτων Vodafone. «Προχωρούμε στον ψηφιακό μετασχηματισμό και συνδέουμε τον ψηφιακό με τον φυσικό κόσμο, με στόχο να προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία για τους έλληνες καταναλωτές.

Η αλυσίδα των καταστημάτων Vodafone βρίσκεται στην καρδιά της καθημερινής μας μάχης. H αλυσίδα μας είναι η καρδιά της Vodafone» σημείωσε ο Εμπορικός Διευθυντής Καταναλωτικών Προϊόντων της Vodafone Ελλάδας, Άρης Γεωργόπουλος. «Επενδύουμε στην αλυσίδα μας, με στόχο να συνεχίσουμε να διατηρούμε το καλύτερο δίκτυο καταστημάτων και την καλύτερη ομάδα πωλήσεων στην Ελλάδα», σχολίασε από την πλευρά του ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας, Χάρης Μπρουμίδης.