Εμπλουτίζοντας με νέες τεχνολογίες τις δυνατότητες της ομάδας «Ready»
Με νέες υπηρεσίες και ψηφιακές καινοτομίες ενισχύεται η ομάδα εξυπηρέτησης «Ready» της Vodafone.

Πιο συγκεκριμένα, η Vodafone εγκαινιάζει τη χρήση Augmented Reality στην εξυπηρέτηση του πελάτη και δημιουργεί τη νέα υπηρεσία Virtual Support, η οποία διατίθεται δωρεάν από την ομάδα Ready 24 ώρες το 24ωρο, με κλήση στο 13830. Πρόκειται για μία νέα, ψηφιακή μορφή τεχνικής εξυπηρέτησης, η οποία μέσω της κάμερας του smartphone του πελάτη παρέχει απομακρυσμένα και σε πραγματικό χρόνο οπτική επαφή με το χώρο του πελάτη στον ειδικό της ομάδας Ready, ο οποίος μπορεί έτσι μέσα από τη χρήση εργαλείων augmented reality να βοηθήσει τον πελάτη, είτε με την συνδεσμολογία του εξοπλισμού του, είτε με την άμεση αναγνώριση και επίλυση τυχόν τεχνικών θεμάτων, σαν να είναι δίπλα του.

Επίσης, λανσάρεται η υπηρεσία Virtual Shop του Vodafone.gr, μέσα από την οποία oι ειδικοί της ομάδας Ready μπορούν να παράσχουν από απόσταση συμβουλές και να βοηθήσουν τους καταναλωτές να βρουν αυτό που ψάχνουν και να ολοκληρώσουν την αγορά τους. Τέλος, η ομάδα Ready βγαίνει από τα καταστήματα δίνοντας στους πελάτες τη δυνατότητα να κλείσουν ραντεβού μέσω του φυσικού καταστήματος Vodafone, του virtual shop ή μέσω της εξυπηρέτησης πελατών στο 13830, στο σπίτι ή στην επιχείρησή τους. Το λανσάρισμα των νέων υπηρεσιών της ομάδας Ready της Vodafone συνοδεύει εκετεταμένη επικοινωνιακή καμπάνια που βρίσκεται on air, υπό την επιμέλεια της JWT Athens.