Την πρώτη φάση εξέλιξης της εμπορικής της ταυτότητας παρουσίασε η διεθνής εταιρεία τεχνολογίας πληρωμών Visa, με τίτλο «Meet Visa», δίνοντας έμφαση στις νέες δυνατότητες, τις οποίες προσφέρει το δίκτυό της και στη δέσμευσή της να διευκολύνει την οικονομική ένταξη σε παγκόσμιο επίπεδο. Το στάδιο αυτό περιλαμβάνει την έναρξη μιας παγκόσμιας καμπάνιας marketing, καθώς και μια πρώτη παρουσίαση της ανανεωμένης εμφάνισης του brand.

Η ταινία μικρού μήκους, η οποία δημιουργήθηκε από το creative agency Wieden + Kennedy σε σκηνοθεσία Malik Hassan Sayeed, καλεί τον κόσμο να «γνωρίσει τη Visa», ένα δίκτυο που εργάζεται για όλους. Το «Meet Visa» αποτελείται, επίσης, από μια σειρά συντομότερων ψηφιακών ταινιών και φωτογραφιών που δείχνουν το εύρος του δικτύου της Visa.

Παράλληλα, σε συνεργασία με την κορυφαία διεθνή εταιρεία σχεδιασμού brand Mucho, δημιουργήθηκε και η νέα ταυτότητα του brand Visa, η οποία έχει στόχο να συμβολίσει την αλλαγή. Η εξελιγμένη εταιρική ταυτότητα της εταιρείας θα παρουσιαστεί, αργότερα μέσα στην χρονιά, στις περισσότερες από 200 χώρες και περιοχές, όπου αυτή δραστηριοποιείται.