Λανσάρεται στην Ελλάδα, με την υποστήριξη της SolidHavas.

Το brand Vichy παρουσιάζει το πρώτο ψηφιακό ράφι φαρμακείου, μία καινοτομία που μελετήθηκε και υλοποιήθηκε αποκλειστικά στην Ελλάδα. Το Beaut-e-Point, είναι αποτέλεσμα συνεργασίας των τμημάτων marketing Vichy & Business Development L’Oreal Cosmetique Active Hellas, με την εταιρεία τεχνολογικής και τεχνικής υποστήριξης Vision To Watch και τη διαφημιστική εταιρεία SolidHavas.

Σκοπό έχει να μετατρέψει τις αγορές στο φαρμακείο σε μια διαδραστική, γρήγορη και ευχάριστη εμπειρία. Στο Beaut-e-Point, ο καταναλωτής μπορεί να προηγηθεί στα διαδραστικά ψηφιακά ράφια, να δει τις συνθέσεις των προϊόντων Vichy, να διαβάσει αναλυτικές πληροφορίες, να παρακολουθήσει video ή tutorials των προϊόντων και να λάβει προσωποποιημένες ρουτίνες ομορφιάς, σύμφωνα με τις ανάγκες του. Έχοντας διαμορφώσει πλέον το καλάθι του, μπορεί να λάβει δείγματα της επιλογής του, εξοικονομώντας χρόνο και αποφεύγοντας τις ουρές.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η εν λόγω καινοτομία υπογραμμίζει τη δέσμευσή της ως στρατηγικού συνεργάτη για την ανάπτυξη της αγοράς των δερμοκαλλυντικών, δημιουργώντας μια διακαναλική αγοραστική συμπεριφορά που ανταποκρίνεται στις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή. Αυτή τη στιγμή, το Beaut-e-Point υπάρχει διαθέσιμο σε δύο φαρμακεία στην Αττική -σε Αιγάλεω και The Mall Athens- καθώς και στο Hondos Center Γλυφάδας. Σύντομα θα επεκταθεί και σε άλλα μέρη της Αθήνας και της Ελλάδας.