O παγκόσμιος όμιλος κατέχει δίκτυο +50 ψηφιακών μέσων

Σε συνέχεια της παρουσίας και δραστηριοποίησης στην ελληνική διαφημιστική αγορά, αλλά και του οράματος για μια διαρκή και υγιή ανάπτυξη του ελληνικού οικοσυστήματος ψηφιακής διαφήμισης, η Verizon Media αποτελεί πλέον και επίσημο μέλος του IAB Hellas. Υπενθυμίζεται ότι ο παγκόσμιος όμιλος με το διεθνές δίκτυο +50 ψηφιακών μέσων (Yahoo, AOL, TechCrunch, κ.ά.) και τις βραβευμένες διαφημιστικές πλατφόρμες (DSP, SSP) είναι ήδη μέλος του IAB Europe και πολλών διεθνών παραρτημάτων του Interactive Advertising Bureau, ενώ αποκλειστικός συνεργάτης της Verizon Media σε Ελλάδα και Κύπρο είναι η Acrossmedia241.