Νέα εικόνα, λογότυπο και συσκευασίες λανσάρει η ελληνική ζυθοποιία Βεργίνα. Ιδιαίτερη έμφαση στον σχεδιασμό των ετικετών, που επιμελήθηκε η εταιρεία k2design, δόθηκε στην ξεκάθαρη διαφοροποίηση των premium τύπων μπίρας που διαθέτει η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης, καθώς και στην ενίσχυση στοιχείων ενιαίας εταιρικής ταυτότητας των 6 διαφορετικών κωδικών, ώστε να συνθέτουν με την πρώτη ματιά την οικογένεια της Βεργίνα.
Το νέο λογότυπο γίνεται κεντρικό σημείο στην οργάνωση της ετικέτας, με σύγχρονη, μίνιμαλ, αλλά ταυτόχρονα στιβαρή γραφή, ενώ η απεικόνιση του λιονταριού αποκτά τον χαρακτήρα «θυρεού». Κυρίαρχη στη νέα εταιρική ταυτότητα είναι η αναφορά στη Βύνη Θράκης, ενώ οι παραδοσιακές αξίες της ζυθοποίησης, η προέλευση και ο craft χαρακτήρας της Βεργίνα συνδυάζονται με δυναμικά εικαστικά στοιχεία στις νέες συσκευασίες. Παράλληλα, λανσάρεται η νέα Βεργίνα Alcohol Free, χωρίς αλκοόλ (ALC. 0,4% vol), με φυσική ζύμωση, 25 θερμίδες/100ml και φολικό οξύ.